We ♥ you, papa!

Ik geef het toe. Ik ben eigenlijk meer een papa’s meisje. Ik heb altijd een betere relatie gehad met mijn papa dan met mijn mama. Misschien komt het ook omdat ik langer met hem optrek dan mijn mama.

Ik betrap mezelf er ook op dat ik veel dezelfde karaktertrekjes heb als mijn papa.

Ik heb het geluk gehad dat mijn ouders altijd thuis zijn geweest doordat ze zelfstandigen zijn.
Je kon altijd rekenen op hen en dat heeft me toch ver geholpen in het leven. Dankzij hen ben ik kunnen worden wat ik nu ben.

Binnenkort is het vaderdag, het perfect moment om terug je papa eventjes te verwennen en hem voor een dagje de King of the day te laten voelen.

Heb je eventjes geen inspiratie voor een cadeau? Misschien kan dit hier jou wat helpen als inspiratie.

Father's Day gifts

1. Small smoked checked messenger bag – Burberry, 650 €
2. Black Leather Briefcase – Vivienne Westwood, 395 €
3. Havana Print Ipad case – Paul Smith, 170 €
4. Leather Camera Bag – Grafea, 200 £
5. Little America Backpack – Herschel, 99.95 €

Laat me zeker weten wat je voor je papaatje hebt gekocht of hebt voorbereid want het moet niet altijd iets materialistisch zijn. Een avondje koken lijkt me ook wel leuk.

Geef een reactie

