Favoriete nieuwe seizoensstukken voor elk budget

De nieuwe herfst-en wintercollectie beginnen hier en daar al te verschijnen online of in de winkel etalages. Modebladen beginnen je ook al klaar te stomen met modestukken en musthaves voor het volgend seizoen.

Ik heb zelf ook al zitten rondkijken en met de trends in het achterhoofd heb ik een selectie gemaakt van mijn favorieten voor elk budget.
Ben je nog niet helemaal mee met de laatste trends, bekijk dan zeker mijn vorige post hierover hier.

Favourites of aw1516
Favourites part 2 aw15

Wat vind jij van deze stukken?

Ik geef toe dat er een paar mini tassen erbij zitten. Ik vind die minitassen trend wel leuk, misschien door de cute gehalte van de miniversies van de grotere tassen. En ik ben zelf niet de grootste van de klas dus die kleine tasjes passen wel bij mij.

Laat mij zeker weten of er tassen bijgevoegd mogen worden in deze lijst.
Of vertel mij welke tas je op het oog hebt!

2 gedachtes over “Favoriete nieuwe seizoensstukken voor elk budget

Geef een reactie

